آ
-
آپاراتوس
رهیافت آپاراتوس در بازتاب و شکلدهی جامعه مخاطب سینمای ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 81-94]
-
آموزش
تحلیل نگرشهای فرهنگی خانواده در حوزهی آموزش کودکان کار و خیابان [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 67-80]
-
آموزش بهداشت
تحلیل محتوا برنامه های آموزشی رادیو سلامت با تکیه بر مدل تغییر رفتار مخاطبان [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 53-65]
ا
-
ارتباطات
نشانه شناختی ارتباطات کلامی برنامه تلویزیونی خوشا شیراز [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 21-36]
-
ارتباطات
ارزیابی جایگاه ارتباطات در برنامه های چهارم تا ششم توسعه ایران [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 39-51]
-
ارتباط غیرکلامی
بررسی کنشهای گفتاری توئیتهای حاوی ایموجی براساس نظریۀ سرل [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 95-103]
-
ارزشهای زنان
رسانه ملی و تاثیر آن بر ارزش ها و کنش های زنان در جامعه (مورد مطالعه : زنان ساکن در سه منطقه تهران) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 21-32]
-
ارزشهای نسلی
تاثیر مصرف رسانه های جمعی جدید بر ارزشهای نسلی (مورد مطالعه: جوانان 32- 18 ساله شهر تهران) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 81-94]
-
اعتماد
واکاوی تأثیر فرهنگ پاسخگویی کارکنان هلال احمر بر اعتماد مردم مناطق روستایی زلزله زده شهرستان ثلاث باباجانی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 83-96]
-
ایموجی
بررسی کنشهای گفتاری توئیتهای حاوی ایموجی براساس نظریۀ سرل [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 95-103]
-
اینستاگرام
نمودهای مصرفگرایی تمایزطلبانه و نمایشی در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 69-86]
-
اینستاگرام
گفتمان شناسی فرهنگی-اجتماعی زنان در اینستگرام (جایگاه خواستههای مادران) [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 69-81]
ب
-
بازتاب
رهیافت آپاراتوس در بازتاب و شکلدهی جامعه مخاطب سینمای ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 81-94]
-
بازسازی معنایی فرهنگفقر
بازسازی معنایی فرهنگ فقر زنان سرپرست خانواده [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 41-54]
-
برنامه توسعه
ارزیابی جایگاه ارتباطات در برنامه های چهارم تا ششم توسعه ایران [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 39-51]
پ
-
پاسخگویی
واکاوی تأثیر فرهنگ پاسخگویی کارکنان هلال احمر بر اعتماد مردم مناطق روستایی زلزله زده شهرستان ثلاث باباجانی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 83-96]
ت
-
تجارب معنوی
ارائه مدل فرهنگ رفتار اخلاقی براساس تجارب معنوی و صفات شخصیتی با تعدیلگری عدالت ادراک شده [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 53-66]
-
تحلیل گفتمان پدام
تحلیل گفتمان مناظره تلویزیونی در انتخابات دهم ریاستجمهوری اسلامی ایران (خردادماه1388) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 7-19]
-
تحلیل محتوا کیفی
تحلیل محتوا برنامه های آموزشی رادیو سلامت با تکیه بر مدل تغییر رفتار مخاطبان [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 53-65]
-
ترکیبی)
تاثیر سرمایه فرهنگی بر سبکهای جامعهپذیری (نرم، سخت و ترکیبی) والدین (موردمطالعه شهر کرمانشاه) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 67-80]
-
تعاملات خانوادگی
بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی بر ارتباطات کاربران متاهل در خانواده [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 37-51]
-
تعصب
بررسی نقش صداوسیما در انتشار تنوع فرهنگی (با تأکید بر توسعه مشارکتی) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 33-45]
-
تغییر رفتار
تحلیل محتوا برنامه های آموزشی رادیو سلامت با تکیه بر مدل تغییر رفتار مخاطبان [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 53-65]
-
تلویزیونی
نشانه شناختی ارتباطات کلامی برنامه تلویزیونی خوشا شیراز [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 21-36]
-
تماشاگر
رهیافت آپاراتوس در بازتاب و شکلدهی جامعه مخاطب سینمای ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 81-94]
-
تمایلات مادیگرایانه
تاثیر مصرف رسانه های جمعی جدید بر ارزشهای نسلی (مورد مطالعه: جوانان 32- 18 ساله شهر تهران) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 81-94]
-
تنوع فرهنگی
بررسی نقش صداوسیما در انتشار تنوع فرهنگی (با تأکید بر توسعه مشارکتی) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 33-45]
-
توئیت
بررسی کنشهای گفتاری توئیتهای حاوی ایموجی براساس نظریۀ سرل [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 95-103]
-
توسعه
ارزیابی جایگاه ارتباطات در برنامه های چهارم تا ششم توسعه ایران [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 39-51]
-
توسعه مشارکتی
بررسی نقش صداوسیما در انتشار تنوع فرهنگی (با تأکید بر توسعه مشارکتی) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 33-45]
ث
-
ثلاث باباجانی. استان کرمانشاه
واکاوی تأثیر فرهنگ پاسخگویی کارکنان هلال احمر بر اعتماد مردم مناطق روستایی زلزله زده شهرستان ثلاث باباجانی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 83-96]
ج
-
جنسیت
جنسیت و مصرف رسانهای؛ مقایسه میزان مصرف رسانهها در میان زنان و مردان شهر تهران [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 7-20]
ح
-
حقوق مادر
گفتمان شناسی فرهنگی-اجتماعی زنان در اینستگرام (جایگاه خواستههای مادران) [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 69-81]
خ
-
خانواده
تحلیل کیفی و کمی سبک زندگی خانواده دیجیتالی در شهر تهران(آینده پژوهی) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 47-68]
-
خانواده دیجیتالی
تحلیل کیفی و کمی سبک زندگی خانواده دیجیتالی در شهر تهران(آینده پژوهی) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 47-68]
-
خواستههای مادر
گفتمان شناسی فرهنگی-اجتماعی زنان در اینستگرام (جایگاه خواستههای مادران) [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 69-81]
د
-
دانش آموزان دختر
تحلیل جامعه شناختی اثرات مصرف شبکههای اجتماعی بر سلامت اجتماعی (مورد مطالعه: دختران دانش آموز پایه دهم شهر بیرجند) [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 7-19]
ر
-
رسانه های جمعی جدید
تاثیر مصرف رسانه های جمعی جدید بر ارزشهای نسلی (مورد مطالعه: جوانان 32- 18 ساله شهر تهران) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 81-94]
-
رفتارهای فراغتی جدید
تاثیر مصرف رسانه های جمعی جدید بر ارزشهای نسلی (مورد مطالعه: جوانان 32- 18 ساله شهر تهران) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 81-94]
-
رویکرد ملی
بررسی نقش صداوسیما در انتشار تنوع فرهنگی (با تأکید بر توسعه مشارکتی) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 33-45]
ز
-
زنان
طراحی مدل تولید محتوای فرهنگی برای زنان در فضای مجازی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 7-26]
-
زنان
جنسیت و مصرف رسانهای؛ مقایسه میزان مصرف رسانهها در میان زنان و مردان شهر تهران [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 7-20]
-
زنان شهر تهران
سیمای زنان ایرانی کاربر در چهار شبکه اجتماعی توئیتر، اینستاگرام، فیس بوک وتلگرام [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 55-68]
س
-
سبک زندگی
تحلیل کیفی و کمی سبک زندگی خانواده دیجیتالی در شهر تهران(آینده پژوهی) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 47-68]
-
سبک زندگی
طراحی مدل تولید محتوای فرهنگی برای زنان در فضای مجازی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 7-26]
-
سبک زندگی خانواده
تحلیل کیفی و کمی سبک زندگی خانواده دیجیتالی در شهر تهران(آینده پژوهی) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 47-68]
-
سبکهای جامعهپذیری (نرم
تاثیر سرمایه فرهنگی بر سبکهای جامعهپذیری (نرم، سخت و ترکیبی) والدین (موردمطالعه شهر کرمانشاه) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 67-80]
-
سبک های هویت
تحلیل جامعه شناختی اثرات مصرف شبکههای اجتماعی بر سلامت اجتماعی (مورد مطالعه: دختران دانش آموز پایه دهم شهر بیرجند) [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 7-19]
-
سخت
تاثیر سرمایه فرهنگی بر سبکهای جامعهپذیری (نرم، سخت و ترکیبی) والدین (موردمطالعه شهر کرمانشاه) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 67-80]
-
سخن سردبیر
سخن سردبیر [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 6-6]
-
سخن سردبیر
سخن سردبیر [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 6-6]
-
سخن سردبیر
سخن سردبیر [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 6-6]
-
سرمایه فرهنگی
تاثیر سرمایه فرهنگی بر سبکهای جامعهپذیری (نرم، سخت و ترکیبی) والدین (موردمطالعه شهر کرمانشاه) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 67-80]
-
سلامت اجتماعی
تحلیل جامعه شناختی اثرات مصرف شبکههای اجتماعی بر سلامت اجتماعی (مورد مطالعه: دختران دانش آموز پایه دهم شهر بیرجند) [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 7-19]
-
سینمای ایران
رهیافت آپاراتوس در بازتاب و شکلدهی جامعه مخاطب سینمای ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 81-94]
ش
-
شبکه اجتماعی
بررسی کنشهای گفتاری توئیتهای حاوی ایموجی براساس نظریۀ سرل [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 95-103]
-
شبکه های اجتماعی
تحلیل جامعه شناختی اثرات مصرف شبکههای اجتماعی بر سلامت اجتماعی (مورد مطالعه: دختران دانش آموز پایه دهم شهر بیرجند) [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 7-19]
-
شبکه های اجتماعی
طراحی مدل تولید محتوای فرهنگی برای زنان در فضای مجازی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 7-26]
-
شبکههای اجتماعی مجازی
سیمای زنان ایرانی کاربر در چهار شبکه اجتماعی توئیتر، اینستاگرام، فیس بوک وتلگرام [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 55-68]
-
شبکه های اجتماعی مجازی
بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی بر ارتباطات کاربران متاهل در خانواده [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 37-51]
-
شکلدهی
رهیافت آپاراتوس در بازتاب و شکلدهی جامعه مخاطب سینمای ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 81-94]
-
شهر تهران
رسانه ملی و تاثیر آن بر ارزش ها و کنش های زنان در جامعه (مورد مطالعه : زنان ساکن در سه منطقه تهران) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 21-32]
-
شهرهوشمند
ارزیابی جایگاه ارتباطات در برنامه های چهارم تا ششم توسعه ایران [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 39-51]
ص
-
صفات شخصیتی
ارائه مدل فرهنگ رفتار اخلاقی براساس تجارب معنوی و صفات شخصیتی با تعدیلگری عدالت ادراک شده [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 53-66]
ع
-
عدالت ادراک شده
ارائه مدل فرهنگ رفتار اخلاقی براساس تجارب معنوی و صفات شخصیتی با تعدیلگری عدالت ادراک شده [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 53-66]
ف
-
فرهنگ رفتار اخلاقی
ارائه مدل فرهنگ رفتار اخلاقی براساس تجارب معنوی و صفات شخصیتی با تعدیلگری عدالت ادراک شده [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 53-66]
ک
-
کلامی
نشانه شناختی ارتباطات کلامی برنامه تلویزیونی خوشا شیراز [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 21-36]
-
کلمات کلیدی: رادیو سلامت
تحلیل محتوا برنامه های آموزشی رادیو سلامت با تکیه بر مدل تغییر رفتار مخاطبان [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 53-65]
-
کلیدواژهها: زنان سرپرستخانواده
بازسازی معنایی فرهنگ فقر زنان سرپرست خانواده [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 41-54]
-
کلیدواژه ها: فضای مجازی
طراحی مدل تولید محتوای فرهنگی برای زنان در فضای مجازی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 7-26]
-
کنش شکل گرایانه
رسانه ملی و تاثیر آن بر ارزش ها و کنش های زنان در جامعه (مورد مطالعه : زنان ساکن در سه منطقه تهران) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 21-32]
-
کنش گفتاری
بررسی کنشهای گفتاری توئیتهای حاوی ایموجی براساس نظریۀ سرل [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 95-103]
-
کنش نوآورانه
رسانه ملی و تاثیر آن بر ارزش ها و کنش های زنان در جامعه (مورد مطالعه : زنان ساکن در سه منطقه تهران) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 21-32]
-
کنش همنوایانه
رسانه ملی و تاثیر آن بر ارزش ها و کنش های زنان در جامعه (مورد مطالعه : زنان ساکن در سه منطقه تهران) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 21-32]
-
کودکان کار و خیابان
تحلیل نگرشهای فرهنگی خانواده در حوزهی آموزش کودکان کار و خیابان [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 67-80]
گ
-
گفتمانشناسی
گفتمان شناسی فرهنگی-اجتماعی زنان در اینستگرام (جایگاه خواستههای مادران) [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 69-81]
م
-
محرومیت
بازسازی معنایی فرهنگ فقر زنان سرپرست خانواده [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 41-54]
-
محمود احمدی نژاد
تحلیل گفتمان مناظره تلویزیونی در انتخابات دهم ریاستجمهوری اسلامی ایران (خردادماه1388) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 7-19]
-
مخاطب شناسی
تحلیل محتوا برنامه های آموزشی رادیو سلامت با تکیه بر مدل تغییر رفتار مخاطبان [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 53-65]
-
مردان
جنسیت و مصرف رسانهای؛ مقایسه میزان مصرف رسانهها در میان زنان و مردان شهر تهران [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 7-20]
-
مشارکت حداکثراعضاء یک جامعه
سخن سردبیر [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 6-6]
-
مصرف تمایزطلبانه
نمودهای مصرفگرایی تمایزطلبانه و نمایشی در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 69-86]
-
مصرف رسانهای
جنسیت و مصرف رسانهای؛ مقایسه میزان مصرف رسانهها در میان زنان و مردان شهر تهران [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 7-20]
-
مصرفگرایی
نمودهای مصرفگرایی تمایزطلبانه و نمایشی در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 69-86]
-
مصرف نمایشی
نمودهای مصرفگرایی تمایزطلبانه و نمایشی در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 69-86]
-
معلمان . شبکه های اجتماعی
تاثیر شبکه های اجتماعی (فضای مجازی ) بر نشاط اجتماعی معلمان شهر تهران در سال (1399) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 87-100]
-
میرحسین موسوی
تحلیل گفتمان مناظره تلویزیونی در انتخابات دهم ریاستجمهوری اسلامی ایران (خردادماه1388) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 7-19]
-
میزان استفاده از رسانهها
جنسیت و مصرف رسانهای؛ مقایسه میزان مصرف رسانهها در میان زنان و مردان شهر تهران [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 7-20]
-
میزان استفاده از شبکهها
سیمای زنان ایرانی کاربر در چهار شبکه اجتماعی توئیتر، اینستاگرام، فیس بوک وتلگرام [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 55-68]
ن
-
نتنوگرافی
نمودهای مصرفگرایی تمایزطلبانه و نمایشی در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 69-86]
-
نشاط اجتماعی
تاثیر شبکه های اجتماعی (فضای مجازی ) بر نشاط اجتماعی معلمان شهر تهران در سال (1399) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 87-100]
-
نشانه شناختی
نشانه شناختی ارتباطات کلامی برنامه تلویزیونی خوشا شیراز [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 21-36]
-
نظام جامع رسانه ای
ارزیابی جایگاه ارتباطات در برنامه های چهارم تا ششم توسعه ایران [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 39-51]
-
نظریه استحکام
بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی بر ارتباطات کاربران متاهل در خانواده [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 37-51]
-
نظریه ساختیابی
بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی بر ارتباطات کاربران متاهل در خانواده [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 37-51]
-
نظریه کاشت
بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی بر ارتباطات کاربران متاهل در خانواده [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 37-51]
-
نظریه های رسانه ای
رسانه ملی و تاثیر آن بر ارزش ها و کنش های زنان در جامعه (مورد مطالعه : زنان ساکن در سه منطقه تهران) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 21-32]
-
نگرشهای فرهنگی
تحلیل نگرشهای فرهنگی خانواده در حوزهی آموزش کودکان کار و خیابان [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 67-80]
-
نوع استفاده از شبکهها
سیمای زنان ایرانی کاربر در چهار شبکه اجتماعی توئیتر، اینستاگرام، فیس بوک وتلگرام [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 55-68]
و
-
واژگان کلیدی: مناظرات انتخابات دهم
تحلیل گفتمان مناظره تلویزیونی در انتخابات دهم ریاستجمهوری اسلامی ایران (خردادماه1388) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 7-19]
-
والدین
تاثیر سرمایه فرهنگی بر سبکهای جامعهپذیری (نرم، سخت و ترکیبی) والدین (موردمطالعه شهر کرمانشاه) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 67-80]
ه
-
هلال احمر
واکاوی تأثیر فرهنگ پاسخگویی کارکنان هلال احمر بر اعتماد مردم مناطق روستایی زلزله زده شهرستان ثلاث باباجانی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 83-96]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد